Hjem - Vinneren i Storartat 2012 er Lowe Brindfors

Vinneren i Storartat 2012 er Lowe Brindfors

Prisen for beste utendørs reklame i årets "Storartat" går til Lowe Brindfors, for deres kampanje Alcro – Hockey tackle. En jury bestående av representanter fra reklamebransjen kåret vinneren blant mange kreative bidrag fra byråer over hele Sverige.

2012-08-31 Konkurransen Storartat arrangeres av Brand Factory, i samarbeid med 3M på inspirasjonsnettstedet ettstegfore.se. Prisen skal belønne moderne og nyskapende bruk av utendørs reklame som media.

- Vi ønsket å finne en måte å skape oppmerksomhet rundt innovativ bruk av utendørs reklame som f.eks. reklameplakater og bannere, sier Zeo Neovius, markeds- og forretningsutviklingssjef i Brand Factory. Lowe Brindfors har med kampanjen Hockey tackle demonstrert nye kreative høyder man kan nå ved hjelp av den nyeste teknologien og nytt materiale.

Juryens begrunnelse er:

"Ved å utnytte annonseplassen maksimalt og med en sikker fingerspisfornemmelse og velge de riktige materialene og teknologien henter Lowe Brindfors en overbevisende seier i konkurransen Storartat 2012. Deres bidrag Hockey tackle viser stor kreativitet, mange års erfaring og en selvtillit som er beundringsverdig."

Vinneren av Storartat 2012 får – i tillegg til ære og publisitet – annonseplass på SL-busser til en verdi av 100 000 kroner. Brand Factory står for materialer og trykking, meins Clear Channel står for annonseplassen.

Kampanjen Hockey tackle gikk på reklametavler i Stockholm over nyttår 2010/11 i forbindelse med at Alcro ble offisiell sponsor av hockeylandslaget Tre Kronor. Kampanjen bestod av en serie fargerike bilder av hockeytaklinger der fargene sprutet og rant utenfor rammene på plakaten.

For mer informasjon kontakt:

Zeo Neovius - Marketing & Business Development Manager

Jessica Frisk - Markedsføring