Hem - Brand Factory Norge får hederspris av Reitan

Brand Factory Norge får hederspris av Reitan

Reitan Convenience i Norge har för första gången korat Årets Byggleverantör och Årets Byggentreprenör och Brand Factory Norge var en av vinnarna!

2013-08-30 – Våra byggleverantörer och -entreprenörer förtjänar all heder och all ära för jobben som de utför, säger Mariette Kristenson, adm. direktör i Reitan Convenience Norge.

Brand Factory Norge levererar bland annat skyltar, baldakiner, affischramar och bakväggar samt omprofilerar Reitan Conveniences butiker i hela Norge.

Juryns bedömning

Årets Byggleverantör- Brand Factory Norge AS
Leverantören har en mycket hög leveransskicklighet, och ligger över snittet på kvalitet samt genomförande i Reitan Conveniences projekt. Leverantören är mycket proaktiv, kreativ och kan leverera snabbt på brådskande ordrar, prover och testprojekt. Leverantören är mycket uppskattad av andra avdelningar på Reitan och levererar över förväntan. Leverantören känner till våra värderingar, något som tydligt avspeglar sig i den arbetsmoral de arbetar efter.

Peter Follin, peter.follin@brandfactory.se

+46 (0)10-450 70 01

CEO Brand Factory Group AB

Ladda ner pressmeddelandet (pdf)